Koszyk
0

Zasady zwrotów

Nasza polityka zwrotów trwa 14dni a wymiany aż 30!

Zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Możesz wymienić zakupione produkty bez podania przyczyny aż do 30dni od dnia złożenia zamówienia.

Pamiętaj! Jeśli od dnia zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany zakupionych towarów.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Jeśli produkt otrzymałeś w oryginalnym opakowaniu to musi być również w oryginalnym opakowaniu. Aby dokonać zwrotu, potrzebny będzie dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury oraz wypełniony formularz zwrotu. Odpowiednio zapakowany produkt z dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu należy wysłać na adres naszego sklepu:

Motomoda24
Bytom, 41-902
ul. Kędzierzyńska 17

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:
– Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn nie związanych z naszym błędem.
– Każdy przedmiot, który zostanie zwrócony po upływie 30 dni od dnia zakupu.

Zwroty

Na zwrot w naszym sklepie masz 14dni bez podania przyczyny!
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony; uczynimy zwrot środków jako powrotny do wybranej przez Ciebie metody płatności, w ciągu 10-ciu dni roboczych. Produkty odbierane w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi; w takim wypadku w ramach zwrotu otrzymasz bon podarunkowy o równowartości produktu.

Spóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli wysłałeś nam produkt i jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, prosimy pierw sprawdzić ponownie konto bankowe. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu. Jeśli po wykonaniu tych czynności nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem: reklamacje@motomoda24.pl.

Wymiana towaru

Na wymianę masz aż 30dni!
Jeśli otrzymałeś uszkodzony, niezgodny z zamówieniem przedmiot lub wymiana dotyczy zmiany rozmiaru zamówionego przez Ciebie produktu prosimy o kontakt na reklamacje@motomoda24.pl.

Przesyłka

Jeśli produkt nie jest zwracany z powodu uszkodzenia produktu będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. W zależności od miejsca zamieszkania, czas potrzebny na dotarcie do Ciebie wymienianego produktu może się różnić. Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki.
Nie możemy zagwarantować, że otrzymamy zwracany przedmiot.

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami pod adresem reklamacje@motomoda24.pl lub telefonem 788 778 188.

0