Zasady zwrotów
Nasza polityka zwrotów trwa 14dni a wymiany aż 30!
Zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Możesz zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Możesz również wymienić zakupione produkty bez podania przyczyny aż do 30dni od dnia otrzymania przesyłki.
Aby kwalifikować się do zwrotu czy wymiany, przedmiot musi być nieużywany i być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Jeśli produkt otrzymałeś w oryginalnym opakowaniu to musi być również w oryginalnym opakowaniu. Aby dokonać zwrotu czy wymiany, potrzebny będzie dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury. Dodatkowo przy dokonywaniu zwrotu potrzebny jest również wypełniony formularz zwrotu. Odpowiednio zapakowany produkt z dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu należy wysłać na adres naszego sklepu:
Motomoda24
Bytom, 41-902
ul. Kędzierzyńska 17
Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty lub podejmowana jest decyzja o braku zwrotu:
- Każdy przedmiot, który został odesłany niekompletny;
- Każdy przedmiot, który został odesłany niezabezpieczony odpowiednio na potrzeby transportu i został uszkodzony podczas transportu;
- Każdy przedmiot, który został odesłany i po otrzymaniu przesyłki zwrotnej stwierdzono brak części z przyczyn nie związanych z naszym błędem.
Zwroty
Na zwrot w naszym sklepie masz 14dni bez podania przyczyny!
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony; uczynimy zwrot środków jako powrotny do wybranej przez Ciebie metody płatności, w ciągu 10-ciu dni roboczych. Produkty odbierane w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi; w takim wypadku w ramach zwrotu otrzymasz bon podarunkowy o równowartości produktu.
Spóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli wysłałeś nam produkt i jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, prosimy pierw sprawdzić ponownie konto bankowe. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu. Jeśli po wykonaniu tych czynności nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem: reklamacje@motomoda24.pl.
Wymiana towaru
Na wymianę masz aż 30dni!
Jeśli otrzymałeś uszkodzony, niezgodny z zamówieniem przedmiot lub wymiana dotyczy zmiany rozmiaru zamówionego przez Ciebie produktu prosimy o kontakt na reklamacje@motomoda24.pl.
Przesyłka
Jeśli produkt nie jest zwracany z powodu uszkodzenia produktu będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. W zależności od miejsca zamieszkania, czas potrzebny na dotarcie do Ciebie wymienianego produktu może się różnić. Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki.
Nie możemy zagwarantować, że otrzymamy zwracany przedmiot.